Шевченківська територіальна громада
Харківська область, Куп’янський район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Інформація про роботу відділу «Центр надання адміністративних послуг» Шевченківської селищної ради за січень – травень 2024 року

Дата: 13.06.2024 10:01
Кількість переглядів: 35

 

Загальна кількість адміністративних послуг, надання яких запроваджено через відділ «Центр надання адміністративних послуг» Шевченківської селищної ради становить 135 послуг. У січні-травні 2024 року кількість послуг, які фактично можуть бути надані у період дії воєнного стану склала 83.

Впродовж січня – травня державним реєстратором відділу ЦНАП було надано 206 послуг, пов'язаних з державною реєстрацією бізнесу.

Видано 1234 витяги про зареєстрованих у житловому приміщенні, надано 86 відповідей на запити нотаріуса і видано 103 довідки про фактичне місце проживання (не проживання) без реєстрації. Також розглянуто та підготовлено 54 відповіді на запити правоохоронних органів та суду, а також 3 відповіді на запити адвокатів.

Адміністратором ЦНАПу та старостами старостинських округів селищної ради було надано 319 послуг з реєстрації місця проживання, а також 1237 послуг з видачі витягу з Реєстру територіальної громади.

Крім цього, за січень - травень 2024 року адміністраторами відділу «ЦНАП» сформовано в електронному та паперовому вигляді 146 справ внутрішньо переміщених осіб (сформовано та видано 245 довідок та оформлено 78 заяв для отримання допомоги на проживання ВПО, в тому числі 3 – повторних через ПК «Соціальна громада»); сформовано 39 особових справ щодо отримання державної соціальної допомоги, в тому числі щодо призначення державної соціальної допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами та державної допомоги при народженні дитини тощо. Також, за відповідний період, сформовано 7 справ для призначення грошової компенсації за Пакунок малюка, 60 справ на призначення та надання житлової субсидії та 1 справу для виплати одноразової винагороди жінкам, яким присвоєно почесне звання України «Мати - героїня».

Крім цього, впродовж березня - травня адміністраторами ЦНАП було прийнято та сформовано в Єдиній інформаційній системі соціальної сфери 290 заяв до органі соціального захисту населення для призначення допомоги внутрішньо переміщеним особам на наступний шестимісячний термін відповідно до постанови КМУ від 20 березня 2022 року №332, в тому числі 38 при первинному зверненні та 5 заяв, які були відхилені у зв’язку із неповним пакетом документів та самостійного скасування довідок ВПО суб’єктами звернень.

Також адміністратором відділу ЦНАП впродовж звітного періоду проводилася робота щодо надання допомоги із заповнення заяви та декларації, а також формування повного пакету документів для подальшого направлення їх через Укрпошту для призначення/перерахунку по 6 видам допомог, а саме: малозабезпеченим сім’ям; на дітей одиноким матерям; особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю; на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування; на дітей, хворих на тяжкі перинатальні ураження нервової системи, тяжкі вроджені вади розвитку, рідкісні орфанні захворювання, онкологічні, онкогематологічні захворювання, дитячий церебральний параліч, тяжкі психічні розлади, цукровий діабет I типу (інсулинозалежний), гострі або хронічні захворювання нирок IV ступеня, на дитину, яка отримала тяжку травму, потребує трансплантації органа, потребує паліативної допомоги, яким не встановлено інвалідність; при усиновленні дитини. Протягом січня – травня було надано таку допомогу 73 особам.

Впродовж квітня - травня місяця було надано допомогу 6 особам із збору та формування пакету документів для направлення їх до УПСЗН через Укрпошту відповідно до постанови КМУ від 22.03.2024 року № 331 «Деякі питання провадження діяльності з усиновлення та влаштування дітей – сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, соціального захисту дітей, залишених без батьківського піклування».

Також отримано доступ на порталі Дія для актуалізації даних військовозобов’язаного через Центр надання адміністративних послуг. Починаючи з 20 травня було надано таку послугу 40 особам з формуванням відповідних витягів.

Поруч із цим працівниками відділу проводилася інформаційно роз’яснювальна робота серед населення селищної ради, яке зверталося до ЦНАПу та надавалася посильна допомога щодо використання мобільного додатка Єдиного державного веб-порталу електронних послуг (далі - Портал Дія) з питань зміни адреси реєстрації ВПО, скасування статусу ВПО, отримання витягу з реєстру про місце проживання та місце проживання дитини, а також щодо отримання державних послуг онлайн на Порталі Дія, а саме: єМалятко, єВетеран та єВідновлення.

Також відділ ЦНАП підключено до ширінгу документів по сценарію Дія.QR та отримано статичні QR - коди для перевірки та отримання копій цифрових документів у Дії, які використовують відвідувачі під час отримання адміністративних послуг.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Створення нового проекту

Ви можете вказати варіанти відповідей для голосування, якщо це потрібно.

Додати файл
Додати файл
Додати файл
Додати файл
Увага! З метою недопущення маніпуляцій суспільною думкою редагування ТА ВИДАЛЕННЯ даного проекту після його збереження буде не можливим! Уважно ще раз перевірте текст на предмет помилок та змісту.

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Авторизація

УВАГА!

Шановні користувачі нашого сайту. В процесі авторизації будуть використані і опубліковані Ваші:

Прізвище, ім'я та по батькові, Email, а також регіон прописки.

Решта персональних даних не будуть зберігатися і не можуть бути використані без Вашого відома.

Погоджуюсь на передачу персональних даних