Комунікаційна кампанія Всеукраїнської програми ментального здоров'я "Ти як"?
Ми в інтернеті, ти в інтернеті — постійна присутність в онлайні впливає на наш спосіб життя, роботу і стиль спілкування. Та й на наше ментальне здоров’я теж
Емоційно насичений контент може викликати страх, гнів, заздрість, обурення, почуття неповноцінності чи, навпаки, вищості над іншими. А ще — спонукати нас купувати більше продуктів, які нам пропонують в мережі.
Крім того, ми постійно отримуємо короткі інформаційні сигнали, які виснажують нашу здатність правильно реагувати на стрес.
А як, не відмовляючись від інтернету, подбати про своє ментальне здоров’я, — у картинках
Комунікаційна кампанія Всеукраїнської програми ментального здоров'я Ти як?, ініційованої першою леді Олена Зеленська реалізується за підтримки проєкту USAID «Розбудова стійкої системи громадського здоров’я», який виконує організація Пакт. Сприяння у виготовленні та поширенні інформаційно-просвітницьких матеріалів надали Міжнародна організація з міграції (IOM Ukraine), рекламний холдинг Megapolis, благодійний фонд BGV.